Cégének van már arculati kézikönyve? Megvannak azok az elemek, színek, szlogen, ami alapján az Ön cégére asszociálnak, felismerik a felhasználók? Egy jó brand book a márkaépítés első lépése is lehet.

 

De mi is az arculati kézikönyv?

Egy cég, intézmény, civil szervezet logójának, arculatának vizuális megjelenésének elemeit, illetve használatuk szabályrendszerét tartalmazza, mindent amivel kommunikál.

A cégek, társaságok nagy része ad-hoc módon és kampányszerűen megcsináltat mindent amire éppen ideje és anyagi lehetősége van. Nem tervez hosszú távra, csak akkor terveztet anyagokat, amikor az feltétlenül szükséges. Nem használja következetesen. Logó és valamiféle arculata létezik, de nincs rendszer mögötte. Hosszútávon ez a működés fárasztó és drága mulatság, mindig, mindent újra kigondolni, megterveztetni, kiviteleztetni.
Új szolgáltatásunk keretein belül megtervezzük cége arculati kézikönyvét, amivel sokkal egyszerűbb és hatékonyabb lesz a márkáját kiépíteni. Gondoljunk csak a Coca Cola-ra vagy akár a Nike sportmárkára.

Brand book tartalma

  • logók
  • logók használata
  • tedd, ne tedd
  • színek
  • betűtípusok
  • sablonok
  • elkészített kreatívok

 

Tekintse meg referenciánkat: Poppy Brand Book